Brändiuudistus nivoi yhteen arvot, ammattitaidon ja luovuuden
Kipuilin pitkään yritykseni Valokuvastudio JenniMarian kanssa, koska koin etten enää ollut se tekijä joka yrityksen alun perin laittoi pystyyn noin kymmenisen vuotta sitten. Tässä ajassa olen opiskelut itselleni valtavat määrät uusia taitoja valokuvaajan erikoisammattitutkintoon saakka, liiketoimintaosaamisessa tradenomiksi ja luovan alan tuottajaksi.
Olen kuitenkin aina kuljettanut mukanani viettiä tutustua ja tutkia ihmisten tunteita ja psykologisia tarttumakohtia. Ihmismieli kiehtoo minua suunnattomasti ja toisinaan harmittelen, etten aikoinaan päässyt lukion jälkeen yliopistoon opiskelemaan psykologiaa tai toimintaterapiaa ja kouluttauduin nämä yhdistäväksi ammattilaiseksi sosionomin tutkinnolla.
Myöhemmin olen tajunnut, että valintani on ollut täysin oikea, sillä sosionomina olen pystynyt valjastamaan psykologian, psykiatrian ja käyttäytymistieteiden teoriaa toiminnalliseen muotoon. Siksi kaikki palveluni sisältävät tänä päivänä valtavasti ymmärrystä ihmismielen toiminnasta ja se näkyy asiakaskohtaamisessani sekä heidän asiakkaiden ymmärtämisessä.
Ja tämän kiteyttäminen johti uuteen brändiin, joka muodostui kahden eri yrityksen sisältämäksi kokonaisuudeksi, jonka alle mahtuu mukaan myös muita asiantuntijoita, ammattilaisia ja tekijöitä. Haluankin nyt esitellä teille Artemore Oy:n.
Uudistunut ymmärrys liiketoiminnassa
Tervetuloa Artemoren maailmaan, jossa asiantuntemus ja tunneviestintä yhdistyvät saumattomasti. Nykypäivän liiketoimintaympäristö vaatii enemmän kuin pelkkiä numeroita ja strategioita. Se vaatii syvällistä ymmärrystä ja inhimillisyyttä sekä vetoavaa visuaalistakerrontaa. Olemme sitoutuneet luomaan brändejä, jotka puhuttelevat, inspiroivat ja yhdistävät.
Vakuutta verkostosi ja kohteesi asiantuntemuksellasi
Tutkimusten mukaan ihmiset tekevät valintojaan suurelta osin tunneperäisesti.* (Tunneperäisistä päätöksentekoprosesseista lisää alla)
Tämä pätee myös liike-elämän päätöksiin. Sinä, urasuuntautunut, rohkea ja terävä nainen, tiedät tämän. Haluat vakuuttaa verkostosi siitä, että olet alasi paras. Artemore Oy ymmärtää syvällisesti sekä sinun että asiakkaidesi tarpeet. Olemme sitoutuneet luomaan brändin, joka ei ainoastaan heijasta ammattitaitoasi, vaan myös vahvistaa asiantuntijuuttasi niiden silmissä, joiden mielipiteet merkitsevät sinulle eniten.
Kun esittelet osaamistasi, teemme sen niin, että jokainen kohtaamisesi jättää pysyvän vaikutelman. Artemore Oy:n matka on sinun matkasi: yhdistämme tunteiden voiman ja psykologiset oivallukset tehokkaaseen brändäykseen. Me visualisoimme osaamisesi tai tarinasi niin, että resonoivat syvällä asiakkaidesi sydämissä.
Personointi – Avain ainutlaatuisuuteen
Brändäys ei ole yhden koon ratkaisu. Jokainen yrittäjä, jokainen asiantuntija on ainutlaatuinen. Sinä ja yrityksesi tarina ansaitsee tulla kerrotuksi. Olipa kyseessä asiantuntijabrändi tai aloitteleva yrittäjä, me räätälöimme visuaalisenbrändäyksen, joka kuvastaa juuri sinun yksilöllisyyttäsi ja ammattitaitoasi. Me haluamme juhlistaa menestystäsi kanssasi ja nostaa se loistamaan juuri niin kuin sen kuuluukin.
Koska olen opiskellut paljon ja etsin pitkään omaa ikigaitani, haluan jakaa blogin kautta myös työkaluja, joista itse olen yrittäjänä hyötynyt sekä ajatuksia yrittäjyyden eri aiheista. Oma ikigaini onkin löytynyt tarpeesta auttaa muita ja jakaa ympärilleni kaikkea mitä itse olen havainnut olleen arvokasta.
Olet tervetullut mukaan poimimaan sinulle tarpeellisia oivallusia, työkaluja tai uusia ajatuksia blogin kautta. Toivottavasti voin auttaa sinua luomaan omaa brändiäsi ja jopa muuttamaan maailmaa. Voidaan olla yhdessä osa liiketoiminnan tulevaisuutta, jossa inhimillisyys, mieli ja asiantuntemus toimivat yhdessä.
Alla kuvissa omia ajatuksiani Artemoren missiosta, visiosta ja arvoista. Niiden kiteyttäminen on tuonut paljon mielenrauhaa ja voin suositella kaikille kokeilemaan oman yrityksen mission kirjoittamista sanoiksi, vision paketoimista sekä arvojen esiin nostamista. Niiden kautta on helpompi tehdä arjessa valintoja ja peilata onko menossa oikeaan suuntaan. Voit kirjoittaa oman yrityksesi tai oman brändisi mission, vision ja arvot valmiin pdf:n avulla. Ohje tuossa alla ladattavissa. Toivottavasti sitä on sinulle hyötyä. 🙂
– – – – – – –
*Kahneman, 2011: Daniel Kahnemanin merkittävin teos, jossa hän käsittelee ihmisten päätöksentekoprosesseja ja erityisesti tunneperäistä päätöksentekoa, on ”Thinking, Fast and Slow”. Tässä kirjassa Kahneman, joka on Nobel-palkittu taloustieteilijä ja psykologi, esittelee kaksi tapaa, joilla mieli toimii: nopea, intuitiivinen ja emotionaalinen (System 1) sekä hitaampi, harkitsevampi ja loogisempi (System 2). Hän selittää, kuinka nämä kaksi järjestelmää muovaavat meidän päätöksentekomme, ja kuinka tunneperäiset reaktiot (System 1) usein hallitsevat, vaikka luulemme tekevämme loogisia päätöksiä (System 2).
Kahnemanin tutkimus ja teoriat auttavat ymmärtämään, miten ihmiset tekevät päätöksiä ja miten tunneperäiset tekijät vaikuttavat päätöksentekoprosessiin. Kirja on erittäin suositeltu lukemisto kaikille, jotka ovat kiinnostuneita päätöksenteon psykologiasta, talouspsykologiasta, ja siitä, miten ihmiset ajattelevat ja toimivat.